måndag 10 januari 2011

Cho-cho-chokladbollar.

Vill ni veta att jag tänk på chokladbollar hela dagen?!
Sant faktiskt.
Chokladbollar mmmmmmums.
Smaskiga chokladbollar.
Goda chokladbollar.
Stora chokladbollar.
Färska chokladbollar.
Så jag gick till affären.
Gick förbi chokladbollarna och glodde på dom läääänge.
Chokladbollarna ropade på mig.
Dom sa: Köp mig! Ät mig!
Jag sa: NEJ! Det gällde att vara bestämd för minsta tvekan och några stycken hade åkt med hem.
Handlade potatis och gick till kassan utan att passera G som i Godishyllorna.
Heja mig och fan ta sockerdjävulen.

Se på dom...godingarna. Mmmmm.
Nu ska jag steka pannbiff.
Pöss på er.

21 kommentarer:

Pinglan sa...

Åååh.. Så gott ju! Duktigt av dig att du stod emot!

Fru Gårman sa...

Vad duktigt du var då! :)

Anonym sa...

Du förtjänar faan en medalj efter den bedriften!!!!!!!

Snäckskalsdalen. sa...

Nu är jag kanske tråkig men potatis är godare än allt godis!
Kram

Knasterfaster sa...

BRAVO!!! Jag är nyfiken på vad du tänker tänka på imorgon. ;)

Åsa Hellberg sa...

Jag älskar den Delicatoreklamen och hoppas att den har blivit vunnit alla reklamspriser som finns.

Lady Gaggig sa...

Man får inte ha för högt intag av vitaminer och mineraler, så det var bra att du avstod!

Kram!

Anonym sa...

Mmmmmmm.. Sån enorm karaktär du har

Chrissan sa...

Bra gjort!;)

Ezter sa...

Så duktig du är!

~ ♥ AnnKatrin ♣ ~ sa...

Härligt ;) Det skulle jag aldrig klara av. Gå förbi godishyllan alltså ;))

Anna sa...

Du verkar ha lika svårt som mig :) men duktig du var som inte köpte.
Choklad är ju för gott bara!!
Kram Anna

Ann sa...

Kanonduktigt !!! Fast potatis är också gott.

Mitt bästa jag sa...

Mmm gott! Bra jobbat. Här blev dt pannbiffar oxå! O inga cho cho chokladnollar :)

Shamrock sa...

Med det går inte med vilka bollar som helst, det SKA vara DELICATO-bollar.

Jag är imponerad av dig som lyckades motstå dem. Duktiga du

Singelmamman sa...

Bra jobbat! Tänk på något annat gott att gå förbi imorgon! Heja, lycka till!

Fru Venus sa...

Duktig tjej :-) Tror du man kan laga en socker-voodoo-docka och sticka ihjäl fanskapet? Nattikram!

Agneta sa...

Heja dig! Faktiskt så att du (nästan) förtjänade ett par sådana där bollar!

Dehäreja sa...

Vilken bedrift du åstadkommit idag! BRA JOBBAT!

Madlar sa...

Tummen upp, misstänker att pannbiffen inte ger samma usla samvete som en upptuggad chokladboll.

Mångmamma sa...

Åh vad jag blev sugen på något sött nu...