tisdag 23 november 2010

Hejohå...

Jag tog ledigt från jobbet resten av eftermiddagen. Ähhh...det var knappt någon idé att gå dit efter lunch för jag ska strax hämta äldsta, hon ska till farbror tandregleraren och visa upp sina gaddar, så får vi se om det blir tandställning eller inte.
I alla fall köpte jag mig en stor bit choklad och satte på nytt kaffe...nu känner jag mig nästan som ny eller bättre begagnad...
Nu ska jag beställa fåtöljer från Ikea och jag har bestämt mig för vita. VITA! Japp, hela familjen Gafflan har gapskrattat åt detta eftersom vitt inte är "vår" färg. Nu kanske det finns anledning för ALLA familjemedlemmar att tänka sig för och hämta ett papper INNAN man torkar av fingret eller what ever på möbeln. Den som lever får se!!!
PS. Jag misstänker att det är jag som får se! DS
Pöss på er.

5 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Høres ut som en god investering å ta litt fri og kose seg med sjokolade. ☺ Uten litt mys fungerer ikke vi mennesker. Lykke til med de hvite møblene.....

Fru Venus sa...

Som sagt, vitt går att tvätta och bleka, men varför i hela friden skulle de torka av sig på möblerna? Mina ungar tycker det är äckligt!?

Realisten sa...

Modigt! Skulle aldrig våga mig på vita. Men det är snyggt, det är det...när de är rena.:)

Nica sa...

Mmmm, gillar vita möbler. Men skulle nog inte våga :)
Känner familjen (och mig själv) alltför väl!
Vi har en gråmelerad - då kan du tänka dig själv... :)

Heléne sa...

Vi har två tyg till vår soffa, ett vitt som vi har vintertid och ett mörkblått jeanstyg som vi har på sommaren (Kajsa går alltid barfota på sommaren och de svarta fötterna i soffan är inte kul) Men vänta nu, är det sommar nu? Vi har ju fortfarande blå soffa.... ;) Det är sbyggt med vitt, lycka till
Kraam Helene