tisdag 26 oktober 2010

Tiiiisdag.

Det är tisdag (i fall någon glömt det), kallt och långt till helg.
Bara för att jag är glömsk i största allmänhet men på Konsum i synnerhet måste jag dit i dag igen. Glömde köpa ost och smörgåsmargarin igår. Tur att jag är lite glömsk för då har jag i alla fall något att göra.
Vad jag handlade på partyt igår?
På sidan 19 i katalogen finns Palermo taklampa, en stor sådan blev det. Så en Boston lykta (artnr 6105), finns på sidan 27. Egentligen vill jag ha ALLT men så fet plånbok har jag inte.
Pöss på er.

5 kommentarer:

~ ♥ AnnKatrin ♣ ~ sa...

Men vad mycket snyggt och hemtrevligt det fanns däri ;) Jag tog mig friheten att spara katalogen under mina bokisar ;)
Lampan och lyktan var super ;) Bra köp.

Ha en bra dag
Kramiz

Knaada sa...

Fullträff! Palermo hänger i min hall :)

Jag har dragit en lampa till den med sån gammal tygklädd kabel, myspys!

Hoppas du blir nöjd!

Gafflan sa...

Knaada:
Jag har en sedan förut och är mer än nöjd. Fina lampor :D

UlGu sa...

Jag köpte Palermo förra julen och gav bort. Det var en mycket lyckad present, den är jättesnygg.
Kramen

Malla sa...

Jag hade faktiskt glömt att det var tisdag idag, men hann bli påmind innan jag läste här :)