tisdag 19 oktober 2010

Oh dear, oh dear.


Snott bilden på nätet.
Jag har ingen karaktär!
Speciellt inte när jag är ensam hemma en stund. Har köpt en påse med biscotti, lite citronsmak på just dom här men fanns med choklad i också, att ta en eller två till en kopp kaffe. Ni vet, LAGOM för det är alltid bäst.
Gafflan fattar fel eller trögt, ni får välja.
När man glufsat i sig en halv påse (säkert mer än tio stycken) mår magen inte bra. Jag ska ju undvika mjöl om jag inte vill ha kavlitetstid på toa förståss...
Nu går det runt i magen och det bubblar eller mer puttrar som en gryta på långkok.
Varför lär jag mig inte? Jo, för jag har ingen karrakktäärrrrrrr!
Pöss på er.

10 kommentarer:

Fru Venus sa...

Det står faktiskt på påsen att man ska äta upp minst 50% i ett svep! Jag gjorde fel i söndags, jag åt upp hela påsen...(så jäkla goda....) ;-) Men synd om magen din. Min är så inbäddad i "saker" så jag märker inte om den låter illa.

Gafflan sa...

Fru Venus:
Va!? Gör det? *pustar ut* Då har jag ju karrakktäärrrrrr ;D

Agneta sa...

Du, det är så himla dumt och onödigt att stoppa i sig nästan allt i påsen. Magen. Mår. Inte. Bra.
/en som aaaaaldrig skulle gjort så *visslar oskyldigt och gömmer undan inlägget där jag erkänner att jag gjort nästan samma sak*

Gafflan sa...

Agneta:
Jag veeeet! Det är jättedumt men ibland så är det ju så gott och handen går automatiskt ner i påsen och tar en skorpa och sedan in i min mun och sedan en skorpa och in i munnen och sedan...

Mollamaja sa...

VA??! Sa nån BISCOTTI ??!"! *yrar, ylar, dreglar..* Så J-VLA gott alltså! :-)

Singelmamman sa...

Men jag antar att påsen stod en bit bort så du måste sträcka dig varje gång du tog en och då gjorde du säkert lite situps. Så det var ju rena gympapasset.

Jenny sa...

Tror du ville kolla så dom hade "rent mjöl i påsen" bara....

Här slank det ner ett halvt paket Ballerina kladdkaka doppade i mjölk för en timme sedan ungefär!
Säkert jättenyttigt så här mitt i natten!?!?
Men GOTT!

Kram, J:son

Anna sa...

Ha ha man känner nästa igen bara nästan. Hade de varit en chokladkaka så hade den försvunnit i ett nafs:)
Kramis Anna

Rut-Knut-Tjut sa...

Jag har inte heller någon karaktär, inte alls. Biscotti är ju så sjukt gott också.

Ulrika sa...

Äsch, karaktär - ska det vara nåt att ha det? Det låter mycket godare med biscotti...