måndag 18 oktober 2010

20 frågor? Nä, bara 10...

Min, i grannkommunen boende, bloggkompis Agneta har gett mig en liten utmaning.
Svara på 10 frågor och sedan skicka vidare, jag gör som jag blir tillsagd:

1.What is your favorite word?
Ja!

2.What is your least favorite word?
Nej!

3. What turns you on creatively, spiritually or emotionally?
Känslor.

4. What turns you off?
Missunsamhet och avundsjuka.

5. What is your favorite curse word?
Jävlar!

6. What sound or noise do you love?
Ljudet av mina barn.

7. What sound or noise do you hate?
Tinnitusljuden i mina öron.

8.What proffesion other than your own would you like to attempt?
Läkare.

9. What proffesion would you not like to do?
Proffessionel städare/städerska.

10. If Heaven exists,what would you like to hear God say, when you arrive at the Pearly Gates?
Äntligen är du här, sooooom vi har väntat!!!

Nu vill jag veta vad dessa fem har för svara:
Monica
Petra
Finnpajsaren
Malla
Märta
Pöss på er.

3 kommentarer:

Malla sa...

Tack så mkt! :D ska ta tag i den senare :)

Monica sa...

Tack för utmaningen!
Den ska jag fördjupa mig i imorgon. :D

Märta sa...

Tack för utmaningen! Skoj! :)