måndag 30 augusti 2010

Vad är det för dag idag?

Måndag så klart och jag har väldigt ont i huvudet.
Så mycket att jag inte kunde bestämma mig om jag skulle gå till jobbet eller vara hemma. Fast jag ska gå i alla fall och blir det för påträngande med discot i huvudet så går jag hem. Förresten måste jag till apoteket för vi hade inte några huvudvärkstabletter hemma eller jo, jag hittade några Ipren i min väska och tryckte i mig dom men ska jag vara helt ärlig så tycker jag att treo funkar tusen gånger bättre.
Måndag och migrän!
Kan det bli bättre?!
Pöss på er.

21 kommentarer:

Lysande ögonblick! sa...

Krya på dig! Nog för att disco kan vara kul, men bara utanför kroppen. :-)

Petra sa...

Stackare, jag hoppas att du kryar på dig snart.
Kramar

I min värld sa...

Krya på dig. Discot ska vara i rummet inte i kroppen. :-)
Läste din Minnesdag och visst måste man gå vidare......jag vet. Ibland är det förbaskat svårt men tids nog brukar man lyckas.
Jag har iaf lyckats sen gör jag som du "firar" lite i stillhet ett par gånger om året.

Agneta sa...

Värsta kombon är ju måndag och migrän och avsaknad av Treo. Du skulle stannat hemma. Eller ja, du får gå hem efter att du fixat Treo. Gör det, gå hem och vila!
Kram!

Monica sa...

Ingen bra start på veckan Gafflan :(
Krya på dig!
Pöss i pannan

Jenny sa...

Ajajaj.....

Bädda ner dej och vänta på tisdagen!!

J:son

Mamma P sa...

Åh jobbigt. Hoppas måndagen blir bättre snart. Min måndag har precis börjat o jag dricker kaffe framför datorn. Ganska skön måndag hittills.

Finnpajsaren sa...

Måndag och migrän. Vilket skitparty!
Krya!

Anonym sa...

Stackars dej! Ta det lugnt idag, och blir det inte bättre så gå hem!!

Realisten sa...

Dålig kombination med måndag och migrän.
Hoppas du känner dig bättre nu, om inte: Gå hem!

Monica sa...

Gafflan, tryck i dig några Treo och dra täcket över huvudet. I morgon är det tisdag!!!!
Men jag tycker synd om dig ska du veta! Kramen.

Malla sa...

Snart är det lunch och sen springer tiden iväg och så är det tisdag och sen fredag!

Tantaluran sa...

Stackars dig. Ja, håller med - det behövs TREO för att få bort huvudvärk.

Märta sa...

Du, det var ingen vidare start på veckan! Hoppas du piggar på dig snabbt!

Mina dagar sa...

Huvudvärk går fet bort!!!!
Jag har haft en konstig tryckande värk nu i tre dagar:(
För mig funkar Alvedon bäst!
HOPPAS du står ut med dagen och framför allt att värken försvinner sin kos!!!
Kram Eva

Gafflan sa...

Äntligen säger jag bara! Huvudet känns mycket bättre och snart är det lunch. Lite mat i magen och jag mår säkert ännu bättre :D
Kramisar till er.

Knaada sa...

Som om måndagar inte är illa nog i sig!

Krya på dig!

Frogprincess sa...

Håller tummarna för att det går över. Migrän är inget vidare.
Jag har alltid minst en oöppnad ask med huvudvärkstabletter hemma som säkerhetsåtgärd!

Rut-Knut-Tjut sa...

Tycker nog du borde skickat ut nån på handling av treo, stanant i sängen och bara sovit bort eländet. Hoppas du mår bättre, krya på dig

Selma sa...

Svårt att få det mycket bättre än så.

Pinglan sa...

krya på dig och ditt huvud! Kram