tisdag 8 juni 2010

Nått nytt?

Nä!
Ingenting.
Ska till frissan idag. Som jag har väntat! Frissan jobbar halvtid numera, hon har bebis i magen och problem med ryggen, det är svårt att få till en tid hos henne.
Har ingen frisyr längre utan det är bara...hår. Mycket hår och ni vet kort hår utan form och struktur ser inte klokt ut, är inte snyggt. Ska ha i lite färg också men det köper jag hos frissan och kladdar i själv.
Så idag blir det inte bara till att klippa sig kort utan det ska bli jävligt kort.
Först till jobbet och se hur många vi är på verkstaden idag.

14 kommentarer:

Lysande ögonblick! sa...

Åh så spännande, ser fram emot att höra hur det blev med håret. ha en skön dag!!!

Malla sa...

hoppas det går bra :)

Camilla sa...

Det piggar upp massor med en klippning och lite färg. Hoppas du blir nöjd.

Bergljot sa...

Nå er jeg spent! Tenk om Gafflan dundrer til og legger ut bilde...! Klem!

Osloskånskan sa...

Det blir säkert fint!

Märta sa...

Skönt att få frisyr igen! Lite färg på det och man känner sig både piggare och snyggare! Lycka till! :)

Agneta sa...

Gafflan har en award att hämta hos mig!
Kram!

Cattas liv och tankar sa...

Skönt att få klippa sig!!

Finnpajsaren sa...

Jag ser fram emot en bild på frissan! Ja?

Renée sa...

Jag skulle oxå behöva klippa mig... Är så jäkla lat/snål/trist så jag klipper mig typ en gång om året... Måste skärpa mig en aning!
Hoppas du blir en snygging idag!

Mollamaja sa...

Lycka till då, inget kan pigga upp som en uppfräschad ellr ny frisyr :-) Ja kanske lite shopping då...

Fru Venus sa...

Det låter bra :-) Jag skulle också vilja klippa mig kort, men vilken frisyr passar på en grå fotboll med hamsterkinder? Ha en skön frissa-dag!

Frogprincess sa...

Jag tar alltid en ny tid innan jag lämnar frissan... Bäst så annars blir det inte av.

Pinglan sa...

Vad kul med klippning!!! Vill gärna se resultatet! Nyfiken!!