lördag 13 februari 2010

Nu är ni allt bra nyfikna!

Nu är jag hemma från en supertrevlig bloggträff med Anna, Monica, och Osloskånskan.

Någon semla blev det inte för det fanns inte på något fik på hela Nordby så det blev lite annat till fika.
Mycket skratt och givande samtal med supersköna damer.
Lite kolla i affärer hann vi med och Anna fick köpt sig lite nytt, själv kom jag hem med 4 smörknivar. Bra så!

Tack så mycket töser för en jätte trevlig dag! Det måste göras om.

PS. Min nästäppa har släppt och min tinnitus känns bättre ;) DS.

14 kommentarer:

Bloggande 4barnsmamma sa...

Äh vad kul att träffas.
Synd på semlorna!

Fru Venus sa...

Åh...jag e lite avis!! Lyllo er :-)

Moster Ma sa...

Inte en emdaste semla i hela Nordby?
Tur man bara är där på sommaren.
En endaste liten bloggbild på bloggmadamerna?
Förstår att ni hade trevligt!!!

Osloskånskan sa...

Kolla mobilen!!!!!

Ulrika sa...

Synd att ni blev utan semlor på semmelträffen.
Fast sällskapet var ju viktigast förstås.

Är avundsjuk även utan semlorna ;)

Gafflan sa...

Sandra:
Strunt i semlorna. Vi hade jättemysigt :)

Fru Venus:
Jaaa, lyllo oss :)

Moster Ma:
Matvarubutiken hade så Fru Oslo fick med sig hem. Det fanns ju annat gott at fika. Vi glömde visst ta bilder...vi pratade så mycket :)

Osloskånskan:
Tack själv! Kolla din mobil/er!
Kramar.

Ulrika:
Sällskapet var jätteviktigt så att vi inte fick äta semla just där gjorde inget. Semla kan jag äta en annan dag :)

Malla sa...

Vad kul ni måste ha haft! :)

Gafflan sa...

Malla:
Det var verkligen det :) Supersköna kvinnor med glimten i ögat. Mycket skratt blev det :))

Knasterfaster sa...

Ni måste ha haft det precis lika trevligt som jag har haft det idag;) Jag åt en kanelbulle i Gallerian i Stockholm och då kom jag ihåg att tänka på er!

Finnpajsaren sa...

Men skit i semlorna! Åh så skoj att ses. :-)

nillas liv på pinnen sa...

Kul! =)

Gafflan sa...

Knasterfaster:
Det var verkligen jättetrevligt!

Finnpajsaren:
Just så faktiskt :)))

Nilla:
Kul =)

Ulrika Fabulousforty sa...

Kul att det blev lyckat, trots semmelbristen!
Vad fina ni var på bilden! ;DD

Gafflan sa...

Ulrika:
Bilden är suveräääänt fin ;P