söndag 3 januari 2010

På "to do" listan idag.

Mycket att göra idag.

Tapetsera färdigt. Kan gå hur som helst. I natt drömde jag att de våder jag fått upp såg ut som puckelpistar och jag fick dra ner allt och göra om. Gissa vad jag kollade det första jag gjorde i morse?! Jodå...dom satt där släta och fina på väggarna, som jag lämnade dom igår.

Kasta ut julen. Kanske inte ut, bokstavligen, mera upp på vinden. Nu vill jag har vårstämning trots kylan.

STÄDA!!!!
Herreminje som det ser ut här! Damråttor stora som bävrar och dom syns så bra när vintersolen skiner in genom mina skitiga fönster.

Jag ska be att få återkomma när jag har mindre att göra eller om jag tröttnar på något av ovanstående (risk finns).

7 kommentarer:

Knaada sa...

Då väntar vi tills du har tröttnat, låter som att det kan gå fortare än tills du har mindre att göra ;)

Moster Ma sa...

Fick också ett anfall idag. Halva köket är klart/ andra halvlek börjar snart.
Gött känns det!

MJ sa...

Jag har städat imorgon är det en vardag...huhuhu!

Agneta sa...

Städa? Det ordet har jag hört förr, tror jag...

Petra sa...

Ge mig lite av din städenergi är du snäll. Kram

BrunettAnna sa...

Städa ja...*pust*
Skulle inte skada här heller...har u lust,så fortsätt upp!!! ;0)

Monica sa...

Har precis slängt ut/upp/ner julen... Så skönt :)
Så nu sitter jag här och väntar tills du blir färdig ;)
Kram