torsdag 17 december 2009

Tänkte inte på det!

Jag gör lite konstiga saker emellanåt!
Som att gå hemifrån efter lunchen och vara halvägs ner för yttertrappan och upptäcka att det är lite kallt om tårna...
Se sig själv i full vintermundering med innetofflorna på fötterna på väg till jobbet. (jag skrattade högt)
IDIOT! Inte konstigt det drog om fötterna.
Det är inte första gången ska jag tala om.
Jag tror min hjärna är inställd på sommar året runt eller så är det bara lite mycket att tänka på just nu.
Gör ni några tokigheter eller...?

9 kommentarer:

BrunettAnna sa...

Jaja,så länge du inte börjar springa runt i kvarteret i bikini...så är det väl OK...:0)

Osloskånskan sa...

Kokte kaffe, och istället för att kasta kaffesumpen hällde jag ut kaffet. EN MORGON!!! suck, dubbelsuck.

Monica sa...

Händer ofta! Ibland bli man nästan rädd så distre man kan vara :)
Ha en fin kväll!

Fyra nyanser av rosa sa...

Ha ha, hur får man en hjärna inställd på sommar?

Det vill jag ha!

Knaada sa...

Nej, aldrig några tokigheter.

Och det var verkligen inte jag som ringde mig själv och tänkte svara den andra telefonen för ett par veckor sen!

nillas liv på pinnen sa...

Jag tror på inställd-på-åretruntsommar-teorin.
(Även du kanske inte går ut i tofflorna då heller...?)

Gafflan sa...

Anna:
Ska låta bli det, jag lovar ;)

Osloskånskan:
Verkligen dubbelsuck, fast kul :)

Monica.
Letade efter aluminiumfolié i kylen förut! Vad ger du mig för det...??? disträ? jag? nä?//:)

Fyra nyanser av rosa:
Prova önsketänkande i stora mått. Jag vill så gärna ha sommar :)

Knaada:
Hahaha...härligt =)

Nilla:
Bra! Jag skyller på "sommarhjärna" inte att jag är vimsig och disträ ;)

Klankis sa...

Själv brukar jag ha på mig trådlösa headsetet från jobbet runt halsen liksom och glömma det där, perfekt att upptäcka när man sitter på t-banan!

Gafflan sa...

Klankis:
Men så bra! Då är du alltid redo att svara och att ständigt vara tillgänglig på jobbet ;)