lördag 28 november 2009

Vad händer idag?

Vi ska flytta in i vårt "nygamla" sovrum. Köpte nytt överkast till sängen igår, nya gardiner och gardinstång. Sen köpte jag fållband till gardinerna för dom är lite långa. Att sy, varken på maskin eller för hand, är inte min grej så detta med att stryka "fast" något är ju toppen!
Adventsljussstakarna ska fram, gardiner ska bytas, dammsugas, dammas. Tvättmaskinen ska väl få göra sitt jobb den också.
Det är inte klokt vilket spännande liv jag lever! Not.

Pratat med fjortisen, igår hade dom besökt Söders höjder, kollat runt i affärer och handlat lite, varit på bio mm.
Idag blir det Gamla Stan, NK och bio igen.
Jo, dom ska ju kolla in Vasamuseet också, ni vet den där "båten" som inte ens kom ur Stockholms hamn och som dom tog upp ur sjön för att sen placera på museum. (OBS!! bohuslänsk humor!!!) Måste erkänna att jag har också varit där och kollat "båten", okey!
Jo, förresten, tunnelbana är tydligen "da shit"!

3 kommentarer:

Osloskånskan sa...

Avundsjuk! Vi flyttar KANSKE in i vårt innan jul...

BrunettAnna sa...

Du....kika in till mej...jag har fått en "hemlig" beundrare...jag är faktist lite lessen....:0(
Sååå elakt!! //A m tår i ögat

Gafflan sa...

Osloskånskan:
Nu ska vi bara komma ihåg vilket rum det är vi ska gå in i...detta är tredje gången vi bytar sovrum.;)

Anna:
Jag var inne och kolla. :( Mobbing kallar jag det! Inte undra på att du är ledsen.
Kramar i mängder.