måndag 2 november 2009

Ska du se?

Jag ska i alla fall kolla in kvällens program på TV -FENOMENET ULLARED -.
Alla ni som har varit där vet vilket hysteriskt ställe det är och alla ni som inte har varit där måste kolla vad ni har missat...eller inte!
Det är ju lite olika vad man tycker om det!
Fynd, det kan man självklart göra, speciellt leksaker. Alltså av bra kvalitet! Sen finns det mycket skit också...
Jag har varit där med L några gånger. Det är en heldagsgrej. Man ska inte komma dit i tron att man bara ska "kolla" lite för nej...har du väl kommit in så går du fan inte ut igen, speciellt inte om det är kö och det är det nästan jämt.
Hon ska snart dit igen men jag avböjde, det kanske var dumt eller?!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Gafflan !!

Jag ska oxå se på Ullared på tv !!!!
Du kan ju alltid ångra dig, för det finns plats i bilen till DIG...

Kram L

Monica sa...

Kanske jag borde titta ikväll...
Har bott här i 21 år men fortfarande aldrig varit på Ullared.
Det är väl snart dags, eller? ;)

BrunettAnna sa...

Jag vet faktist inte om jag verkligen vill se Ullared på TV....jag får lite ångest,när jag hör namnet bara!! Vistt,jag gillar det..liiite,men jag avskyr allt hysteriskt folk!!!! Jag får lust att slåss.....INTE bra!!
Du,förresten...TACK!!! Jag blev jätteglad!!! ;0) //KNIVEN på strupen...kram A

Gafflan sa...

L: Nej, jag ska inte med! Dator funkar igen så bra vill ju inte att du ska missa mina små inlägg. ;)

Monica: Du måste göra ett studiebesök det tycker jag vore på tiden. Då vet du vad du missar eller inte! ;)

BrunettAnna: Det var ju inte tänkt som mordhot men...hoppas att du fattar. Ullared är lite blandade känslor, både kul och jobbigt samtidigt. ;)

MorsanMia sa...

Du är nominerad hos mig

Gafflan sa...

MorsanMia: TAck så mycket det är superkul! :D

Mamma J sa...

Jag störde mig lite på att de bara skildrade de riktiga special-människorna...

Alla vi "vanliga" då?

Hade jag varit VD hade jag nog blivit lite sur för trots allt ger det en liten "mupp-stämpel" på hans företag...

Gafflan sa...

Vi får ju hoppas att dom visar alla "vanliga" människor som faktiskt åker dit. ;)