onsdag 25 november 2009

Scener ur ett äktenskap (igen).

Detta håller hög klass (ironi) så tänk Ingemar Bergman för att få in rätta känslan.

Maken -"Är mina jobbartröjor tvättande?" (tystnad)
Frun -"Nej." (tystnad)
Maken -"Den som finns på jobbet luktar dåligt..." (tystnad)
Frun -"Och..." (tystnad)
Maken -"När ska du tvätta dom?" (tystnad)
Frun -"Vet inte." (tystnad)

Är det inte vackert att man kan göra dramatik av vardagen och använda sig av enbart en sådan skitsak som om ett par t-shirts är tvättade eller inte!

4 kommentarer:

Agneta sa...

*applåder*
Härligt med lite drama så här på förmiddagen!
Ser fram emot mer! =)

Madlar sa...

Jag säjer bara: Noren!

Osloskånskan sa...

"Talang" säger jag bara!

Gafflan sa...

Bockar, bugar och tackar ödmjukast. Det är nog drama jag ska ägna mig åt eller hur... ;)