fredag 13 november 2009

God Morgon!

ÄNTLIGEN FREDAG! Jippie!
Jag och döttrarna var väldigt trötta när klockan ringde. Jag kom upp en halvtimme senare än normalt inte ens fjortisen var uppe. Då är vi trötta!
Den yngre är ju alltid i koma, varje morgon. Så att tjata upp henne är normalt men var extra tjatigt idag.

Maken blev besprutad i går. Han kände inget alls av sticket inte ens lite öm. Jag får väl höra i eftermiddag hur det känns då.

I natt blev jag väckt av honom för han hade lågt blodsocker och då rör han runt en hel del när det ska ätas lite. Han är inte tyst om jag säger så, ibland vet han inte ens vad han ska ta fram eller vad han gör. När det har varit riktigt illa har jag gjort mackor för då vet han inte ens hur han ska få på smör på mackan. Maken har aldrig tuppat av men legat på blodsockernivåer som varit väldigt låga, under två. Då är han inte kaxig.

Inga kommentarer: