tisdag 6 oktober 2009

Utfrågning.

Den gamla bilen vi har...
I går eftermiddag när jag åkte för att handla tyckte jag att bromsarna fungerade dåligt. Fick nästan trampat hela bromspedalen i botten innan den tog...lite. Nu hade jag inte så hög hastighet men något knas var det. Hem kom jag med matvaror i alla fall.
I morse (05.15) kom maken upp i sovrummet och skulle prata bromsar med mig! Hallå jag sover ju. Det enda jag hör är hur han mumlar något om att han visst skulle ta Volvon och att bromsarna på Audin bara tog på en krets och när hände det egentligen att bromsarna blev så dåliga. Tusen frågor och Gafflan är mera död än levande.
Undrar om Audin ska pensioneras nu eller om maken kan fixa?
Fortsättning följer...

2 kommentarer:

Madlar sa...

Han vet minsann hur en kvinna ska uppvaktas o fås på rätt humör!

Gafflan sa...

En riktig charmör är han...min man!