onsdag 16 september 2009

Vad göra??

En av anledningarna till att jag inte har talat om för någon i vårt lilla samhälle att jag bloggar är det som hänt min kompis blogg. Hon har en väldigt glad, sprudlande och utåtriktad personlighet, egen klädstil mm. Hon är som hon är helt enkelt och det är just det som gör henne till en sådan skön person.
Nu till pudelns kärna, elaka människor skriver elaka kommentarer och förblir anonyma, helt enkelt för att dom inte gillar henne! Visst vi lever i ett fritt land men jag tycker att om man inte gillar varken person eller blogg så varför läsa överhuvudtaget????? Konstruktiv kritik är bra och alla kan heller inte tycka likadant men att ha en egen åsikt och våga stå för den är väl ett sundhets tecken tycker jag!
Sådana här saker trodde jag , i min enfald, inte vuxna människor höll på med. Jag har sett det på andra bloggar där dom bloggande är betydligt yngre som t ex i fjortisens ålder.
Visst blir man ledsen eller hur? Bloggmobbing borde inte få förekomma varken det är tonåringar eller vuxna som bloggar.
Kommentarer på detta...?

Inga kommentarer: