måndag 21 september 2009

Min mobil.

Den lever sitt eget liv för ibland kan jag surfa ibland inte. Det sista året har det varit mest inte. Det är något med browsern????? Jag hade tänkt mig att mobilblogga nu när datorn har virus fast det får jag lägga ner eller köpa ny mobil eller kanske ringa supporten.
Många alternativ blev det.
Ska i ärlighetens namn säga att jag faktiskt är ganska sugen på ny mobil. Jag har bara haft två i mitt liv. Nr 1 fick jag av maken när jag fyllde 40 år (ja, du hörde rätt). Nr 2 har jag fått av min arbetsgivare men har privat abonnemang.
I vår familj kör vi alla med kontantkort och kontantbetalda telefoner, det kan tyckas dyrt men mobilabonnemang men månadskostnader i flera år ger, enligt mig, dubbelt så dyr telefon!
Med döttrar som ringer och SMS:ar i tid och otid känns det tryggt att ha kontantkort då har jag alla koll på kostnaderna. Är pengarna slut så är dom!

Inga kommentarer: