måndag 14 september 2009

Första omgången...

avklarad hos tandhygienisten.
I natt har Gafflan väckt mig minst tio gånger bara för att påminna mig om...att snart är det dags!
Dags att gå till lilla söta hygienisten så klart. I morse när jag gick upp var klockan 05.00 för då rev oron och nervositeten i mig så det gick inte att slappna av. Det är bara det att när man har en tid ca fyra timmar senare så hinner min lilla hjärna tänka allsköns tankar om hur det ska bli att vara där i den stolen och det är inte några vackra scener det inte. Ofta ingår det en massa saker som kan ramla ner i halsen på mig, lagningar som hon har sönder etc, etc...Smärtan, nej den är jag inte rädd för, det finns bedövning och jag är ju inte rädd för sprutor.
På fyra timmar hinner man också med en miljon toalettbesök med magknip. Kan inte äta heller bara dricka vatten annars kräks jag upp det jag fått i mig.
Nu är denna omgång gjord och på torsdag ska jag göra överkäken...huga!!
Jag är stolt över mig själv för att jag fixar det. Pust.
Heja mig!

Inga kommentarer: