fredag 18 september 2009

Förresten...

...jag har ju berättat att jag vill ha en ny soffa för att tyget är utslitet, vi pratar sprickor!
Yngsta dottern slängde sig ner i fåtöljen härom kvällen varav ett konstigt ljud uppstod och hon blev som förstenad.
Ljudet berättade att en längsgående vågig fjäder gått av...så...det är dags nu att köpa lite nytt eller hur!
Om man nu måste sitta i den där fåtöljen får man sitta lite på sidan, för annars sjunker man ner i en grop och får det j-ligt svårt att ta sig upp (jag och maken alltså vi har ju lite mer bly i baken).
Visst är det hög tid att handla nytt va...va...!
Vi har en inredningsbutik i vårt lilla samhälle men om jag ska handla där måste jag skaffa en större plånbok men mycket fint har dom. Kolla här http://www.lantzmobler.se

2 kommentarer:

Madlar sa...

Du kan väl lägga ner alla plastbyttor som stoppning i hålen, då håller väl soffan i 20 år till? ;)

Gafflan sa...

Hahahaha! Vilken bra idé den tror jag stark på!