söndag 23 augusti 2009

Vad glad jag blir!

När jag får någon som vill följa min lilla blog. Tack, vad söta ni är, att ni vill läsa det jag har på hjärtat eller hjärnan för den delen. Dom allra flesta av era bloggar har jag följt under en tid och på något konstigt vis känns det som om jag känner er. Det gör jag ju förstås inte jag känner bara era bloggpersonligheter.
Varför börja blogga om jag vill vara anonym? Bra fråga...Jag är egentligen en blyg människa som inte vill störa samtidigt är jag nyfiken. Har också ett stort behov av att ventilera mig samt att jag tycker det är roligt att skriva. I grund och botten tror jag det bor en liten exhibitionist i mig.

2 kommentarer:

Sus sa...

Du har ju Mona hos dig =)
Hon är ju typ störst snart!

Gafflan sa...

Jag är väldigt stolt över att du också vill läsa min blogg. Jag blir så glad över att någon alls vill läsa det jag skriver. Sån är jag.