fredag 28 augusti 2009

iPod.

Nu har jag suttit med äldsta dotterns j-la musikmaskin från helvetet och försökt radera gamla låtar för att lägga in nya. Två och en halv timme!!!!!!!!!
Det är ju så enkelt att använda dessa små apparater enligt försäljarna.
Först skulle jag lista ut hur man får bort skiten och det tog en stund ska jag säga, fick återställa allt och radera hela biblioteket i iTunes. Lätt som en plätt. In my ass!!!
När vi till sist bestämt och lagt in nya låtar i biblioteket vad händer då? Jo, då får datorn damp och stänger ner sig mitt i överföringen mellan dator och iPod. ÅÅÅÅHHHH!!!!!!
Ny återställning och hålla tummarna för att inte datorn hittar på något nytt.
Nu är det gjort och mitt blodtryck ligger på topp.
Nu ska jag laga mat till svinhungrig familj.

Inga kommentarer: