torsdag 18 juni 2009

Pånyttfödd.

När helgen är avklarad ska jag börja med Modifast och försöka i en första vända bli av med 5-6 kilo. Jag tror det är rimligt. Tant Gafflan tycker att det är helt förkastligt. Hur ska du kunna hålla dig till pulver du som inte ens kan gå in på en matvaruaffär utan att köpa mågot smaskigt. Hon gnuggar händerna och inväntar mitt misslyckande. Hon är fördjävlig och alldeles hopplös ibland den där Gafflan. Varför så missunsam kan man undra? Är hon rädd för att hon inte ska få vara med mig om jag blir smalare än henne? Jo Gafflan är nämnligen jättesmal...hon väger max 60 kg och är 170 cm lång. För att matcha henne måste jag minska minst 22 kg i vikt och det är inte lite det! Modifast kan man bara äta tre veckor i stöten annars mår inte kroppen bra. Förresten är det sommar nu och det är ingen sommar utan grillat, såser, öl så hon kan hålla sig lugn. Jag har inte tänkt att bli pinnsmal i brådrasket direkt bara indirekt.

Inga kommentarer: